czwartek, 30 stycznia 2014

ŻEL DO POWIEK I POD OCZY FLOS LEK

Chciałabym polecić wszystkim odwiedzającym mój profil, kilka kosmetyków, bez których nie wyobrażam sobie udanego dnia:) Pierwszym z nich jest Żel ze świetlikiem i herbatą do powiek i pod oczy firmy FLOS LEK.  Natknęłam się na niego zupełnie przypadkowo. Jakieś dwa miesiące temu płyn do demakijażu podrażnił mi skórę na górnej powiece. Nie dość że bardzo piekło to jeszcze miałam spuchniętą powiekę. Już po tygodniu stosowania żelu odczułam niesamowitą ulgę:) Żel świetnie się wchłania i łagodzi uczucie pieczenia. Używam go każdy dzień, rano i wieczorem i nie ma śladu po podrażnieniu:) Jeśli chodzi o cenę, to ja zapłaciłam jakieś 6 zł.To nieduży wydatek, zwłaszcza że żel wystarcza naprawdę na bardzo długo. Polecam wszystkim!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz