piątek, 31 stycznia 2014

Odżywczy balsam do ust YVES ROCHER

Kolejnym kosmetykiem, który zajmuje miejsce w mojej dziesiątce to odżywczy balsam do ust Culture BIO firmy YVES ROCHER. Składa się w 99,9% ze składników naturalnych. Dla mnie jest po prostu doskonały! Nawilża i odżywia usta na długi czas. Czasem nawet mam wrażenie, że  wyglądają na większe:). Zawsze mam go w torebce, niezależnie od pory roku. Cena balsamu to ok 13zł. Kosmetyki tej firmy w 100% spełniają moje oczekiwania. W następnych postach napiszę o podkładzie YVES ROCHER (i szczerze  mogę nazwać go jednym z najlepszych, jakie kiedykolwiek miałam), magicznym tuszu do rzęs i wspaniałej wodzie perfumowanej:) Jeśli tylko macie możliwość to zaglądajcie do sklepów YVES ROCHER. Dla mnie to po prostu ideał!:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz