czwartek, 30 stycznia 2014

LISS UNLIMITED

Kolejny kosmetyk to odżywka do włosów L'OREAL PROFESSIONEL z serii LISS UNLIMITED. Zawiera keratynę, która doskonale wygładza włosy i sprawia ,  że się nie puszą. Efekty widoczne są już po 4 dniach. W moim przypadku różnicę widziałam już po dwóch:) Jest bardzo wydajna i pięknie pachnie. Nakłada się ją jedynie na końce włosów w małych ilościach na około 3 do 5 minut. Nie można przesadzić z ilością nakładanej odżywki bo następnego dnia można obudzić się z przetłuszczonymi włosami. Co do ceny, ja kupiłam swoją w salonie fryzjerskim za 60zł. Ale widziałam na wielu stronach internetowych, że ceny wahają się i można ją kupić za około 40 zł. Nie jest tania, ale bardzo wydajna i wystarcza na baaaaardzo długo. Ja używam moją od miesiąca i wcale jej nie ubywa. Efekty? Włosy są miękkie, proste i ślicznie pachną. Polecam wszystkim, którzy chcą odżywić i ujarzmić  swoje włosy:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz